نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

نتایج مسابقات «شورین‌کمپو» قهرمانی خراسان رضوی مشخص شد | تمرکز هیات کاراته در قهرمان‌پروری این رشته

  • کد خبر: ۱۹۰۶۲۷
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
نتایج مسابقات «شورین‌کمپو» قهرمانی خراسان رضوی مشخص شد | تمرکز هیات کاراته در قهرمان‌پروری این رشته
رییس هیات کاراته خراسان رضوی گفت: شورین کمپو سبک آزاد کاراته محسوب می‌شود که از سبک‌های پرطرفدار در خراسان رضوی است. هیات کاراته نیز با وجود پتانسیل‌های موجود در استان روی قهرمان‌پروری در این سبک تمرکز کرده است.

هادی امیری در گفنگو با شهرآرانیوز در خصوص برگزاری مسابقات شورین کمپو خراسان رضوی گفت: شورین کمپو یکی از سبک‌های آزاد کاراته محسوب می‌شود. شورین کمپو از سبک‌های فعال خراسان رضوی محسوب می‌شود که لیگ‌های آن کاملا به طور منظم برگزار می‌شود و در مسابقات کشوری در هر ۲ بخش بانوان و آقایان نتایج خوبی کسب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ۵ سال است که نمایندگی شورین کمپو را در خراسان رضوی کرده‌ایم. تقریبا ۸ مربی تخصصی در این حوزه داریم. هدف هیات کاراته استان نیز این است که در این سبک در حوزه قهرمان‌پروری تمرکز کند. از همین لیگ استان در تمام رده‌های سنی در دو بخش آقایان و بانوان را نیز راه‌اندازی کردیم.

رئیس هیات کاراته خراسان رضوی تصریح کرد: در سبک شورین کمپو یک کاراته آزاد پتانسیل‌های بالایی داریم. این در خراسان رضوی علاقه‌مندان زیادی دارد و در این چند سال در استان رشد تساعدی نیز داشته است. البته هیات کاراته خراسان رضوی در این سبک بیشتر در رده سنی پایه تمرکز کرده و مسابقات قهرمانی استان را تا رده سنی جوانان برگزار کرده است.

نتایج مسابقات شورین کمپو قهرمانی خراسان رضوی به شرح ذیل است:

رده سنی خردسالان بخش دختران:
مقام اول یاسمین غلامی
مقام دوم ثنا کیان افشار
مقام سوم نازنین فاطمه عفتی

رده سنی خردسالان بخش پسران:
مقام اول محمدرضا ثوابی
مقام دوم رضا عاشقیان
مقام سوم محمد رضایی

رده سنی نوجوانان بخش دختران:
مقام اول تینا آخوندی
مقام دوم زینب محمدزاده
مقام سوم فاطمه حیدری

رده سنی نوجوانان بخش پسران:
مقام اول علی اکبر کیکانلو
مقام دوم محمد توانا
مقام سوم فرید علیزاده

رده سنی جوانان بانوان:
مقام اول زهرا داریی
مقام دوم مبینا رضوانی
مقام سوم حدیثه مهدی نژاد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->